Perquè plores amb Van Gogh/Porque lloras con Van Gogh

Imagen

 

 

Ahir va ser l’aniversari d’una gran persona, una de les més bones que tinc la sort de conèixer. Ella em va dir que no volia que ningú la felicités, peró, si hi ha algún que és mereix una felicitació, és ella.

És generosa, bondat, delicada, intel.ligent, discreta i llum. Tot llum.

Plora amb la música i amb Van Gogh. És passió  i sensibilitat.

És la meva amiga de cine, de museus, de llibres, de viatges, de mar, de café, de paraules i de tot.

Gràcies per ser a la meva vida.

Felicitats, Felicitats, pel teu aniversari, per ser com ets, per ser tu.

Per a la Cris. 

***********

Ayer fue el cumpleaños de una gran persona, una de las más buenas que tengo la suerte de conocer. Ella me dijo que no quería que nadie la felicitara, pero, si hay alguien que merece una felicitación, esa es ella.

Es generosa, bondad, delicada, inteligente, discreta y luz. Todo luz.

Llora con la música y con Van Gogh. Es pasión y sensibilidad.

Es mi amiga de cine, de museos, de libros, de viajes, de mar, de café, de palabras y de todo.

Gracias por estar en mi vida.

Felicidades. Felicidades por tu cumpleaños, por ser como eres, por ser tú.

Para Cris.

With my love and all of my heart. My little present present for you is my eternal friendship.

Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

6 respuestas a Perquè plores amb Van Gogh/Porque lloras con Van Gogh

  1. alfredhiedra dijo:

    Aunque no hablo catalán han bastado las diez primeras líneas para salpicarme, porque sin sensibilidad nada tiene sentido. Sé feliz Cris.

    • desluzia dijo:

      Yo creo que ella ya lo es y nos hace felices a los que tenemos el gusto de conocerla. Es una gran persona y es una tremenda suerte poderla tener al lado. Se merece esta felicitación y muchas otras. Gracias por tu comentario y feliz tarde.

  2. Cristina dijo:

    Quan aquest mati he llegit un dels millors regals que mai he rebut, he desitjat que aquesta Musa que tens sempre al teu costat em fes un ratet de companyia per trovar les paraules adequades que expressessin els meus sentiments. Per mes que ho he provat res de tant bonic no m’ha vingut al cap, però el meu cor es ple de sentiments i realment sento que la Fortuna va estar al meu costat el dia que et vaig conèixer . He après tant de tu i conec moltes coses gràcies a tenir-te aprop meu i estirar-me quan ho has considerat oportú.
    Si us plau , continua delectant-nos amb els teus escrits, es el que espero ansiosament cada dia i mai m’has decebut. Keep it up, you are a wonderful person, I’ m proud to be your friend.

Responder

